KTR-STOP® M-A-F
Vlastnosti brzdového systému KTR-STOP® M-A-F:
- krátká rekční doba je dána malou vzdáleností mezi brzdovým obložením a brzdovým kotoučem, a také malým množstvím oleje
- díky velké ploše brzdového obložení je dosaženo nízkého povrchového tlaku, malého opotřebení obložení a nízké teploty
- nízké náklady na údržbu z důvodu malého počtu pohyblivých částí
- provedení vypouštěcích otvorů brání úniku kapaliny na brzdové obložení
- brzdové obložení je možné dodat z různých materiálů
- snadná výměna brzdového obložení
- vhodné do náročných provozních podmínek
Popis:
Brzdový třmen u typu brzd M-A-F je konstruován jako plovoucí brzdový třmen, což vylučuje působení axiálních sil na brzdový kotouč. To znamená, že i v případě chybného nebo nepřesného nastavení je eliminována možnost poškození hnacího ústrojí. Uložení třmenu mezi pružinami zajistí, že nemůže dojít k zablokování brzdového kotouče brzdovým třmenem a k následnému přehřátí.
Katalog brzdového systému KTR-STOP® ® ke stažení zde.
Máte-li zájem o brzdový systém KTR-STOP® M-A-F prosím kontaktujte nás.
Doplňující obsah
Vyhledávání
Hydraulické brzdy
Společnost KTR uvedla na
trh vlastní hydraulické brzdy
KTR-STOP®
• Max.svěrná síla do 500kN
• Dlouhá životnost brzdového obložení
• Kompaktní design
• Optimalizace režimu brzdění
Novinky
Spojky s dělenými náboji: Výhody a použití
Vystavovali jsme na MSV 2012 v Brně
Kontakt
KTR CR, spol s.r.o.
Brněnská 559
569 43, Jevíčko, Česká republika
Telefon: +420 461 325 014
Fax: +420 461 325 162
E-mail:
© 2024, KTR – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing